Ta strona używa COOKIES. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie COOKIES zgodnie z preferencjami przeglądarki. Więcej informacji w polityce COOKIES. ZAMKNIJ I NIE POKAZUJ

BFGOODRICH MUD TERRAIN T/A KM3 39X13.50 R17 121Q

opony letnie

Powiększ

GALERIA

2253.00 zł

DOSTĘPNOŚĆ

Czas realizacji 2-7 dni
Dostępna ilość 4

DANE TECHNICZNE

Rozmiar 39X13.50 R17
Marka BFGOODRICH
Model MUD TERRAIN T/A KM3
Sezon letnie
Typ opony 4x4
Indeks nośności 121 (do 1450 kg na oponę)
Indeks prędkości Q (do 160 km/h)
Wzmocnienie
Rant ochronny
DOT OPONA NOWA
Kraj produkcji
Produkcja
Homologacja
Dodatkowe informacje
Kod towaru 361598
Powstała z doświadczenia...zdobytego na szlaku.

Do wymagających samochodów terenowych 4x4 (20%szosa, 80% teren)

Zalety: 

- STWORZONA NA BŁOTO
- STWORZONA NA SKALNĄ WSPINACZKĘ
- STWORZONA, BY PODBIJAĆ

5% WIĘCEJ TRAKCJI W BŁOCIE(1)
Bieżnik Terrain-Attack zwiększa trakcję w błocie i na grząskim podłożu. Masywne klocki bieżnika zaprojektowano tak, aby zapewniały wyjątkową przyczepność pod dowolnym kątem natarcia, a wypustki wzmacniające samooczyszczenie się bieżnika skutecznie usuwają błoto z rowków, gwarantując nieprzerwaną trakcję.

8% WIĘCEJ TRAKCJI NA SKAŁACH(2)
Zmierz się z najtrudniejszym terenem dzięki zaawansowanej technologicznie mieszance bieżnika Krawl-TEK, która wzmacnia przyczepność na skałach oraz na gładkim, śliskim podłożu. Dodatkowo, podczas jazdy z niższym ciśnieniem, w obszarze ugięcia Linear Flex Zone opona mocniej poddaje się i przylega większą powierzchnią do przeszkód.

O 27% MOCNIEJSZE BOKI(3)
Dzięki technologiom sprawdzonym w rajdach dojedziesz tam, gdzie inni mogą tylko pomarzyć. Technologia CoreGard Max łączy grubsze elementy ochronne boków ze specjalistyczną mieszanką gumy o większej odporności na uszkodzenia o ostre krawędzie, natomiast Traction-Armor Sidewall Sculpture zapobiega rozwarstwieniu boków.

TECHNOLOGIE W OPONIE
COREGARD MAX TECHNOLOGY
• Technologia, która sprawdziła się w rajdach w oponie BFGoodrich® Baja T/A® KR3 zapobiegaja pękaniu i przebiciom boków. 
• Wzmocnienie boków w obszarze najmocniej narażonym na uszkodzenia.

TRACTION-ARMOR SIDEWALL SCULPTURE
• Chroni górną część klocków barkowych przed wyrwaniami i pękaniem.
• Rowki w obszarze barków wzmacniają trakcję w błocie i na śniegu.

TERRAIN-ATTACK TREAD DESIGN
Masywne klocki bieżnika zaprojektowane tak, by zapewniać doskonałą przyczepność pod każdym kątem natarcia.

LINEAR FLEX ZONE
Umożliwia większą elastyczność opony i przyleganie większym obszarem do przeszkód podczas jazdy z niższym ciśnieniem.

KRAWL-TEK COMPOUND
Mieszanka zwiększająca przyczepność opony na skałach oraz śliskim podłożu.

(1) Na podstawie wewnętrznych testów (2016) trakcji w błocie w porównaniu z oponą BFGoodrich® Mud-Terrain T/A® KM2 w rozmiarze LT265/70R17 zamontowanej na Jeep Wrangler Rubicon 2014. Rzeczywiste osiągi na drodze mogą się różnić.

(2) Na podstawie wewnętrznych testów (2016) trakcji w błocie i na suchych skałach w porównaniu z oponą BFGoodrich® Mud-Terrain T/A® KM2 w rozmiarze LT265/70R17 zamontowanej na Jeep Wrangler Rubicon 2014. Rzeczywiste osiągi na drodze mogą się różnić.

(3) Na podstawie wewnętrznych testów (2016) odporności boków na przebicia w porównaniu z oponą BFGoodrich® Mud-Terrain T/A® KM2 w rozmiarze LT265/70R17. Rzeczywiste osiągi na drodze mogą się różnić

źródło https://www.bfgoodrich.pl

DŁUGOŚĆ GWARANCJI: 10 lat / do zużycia bieżnika (co nastąpi wcześniej). Szczegółowe warunki poniżej:



PRZEDMIOT GWARANCJI I GWARANT
1. Przedmiotem gwarancji udzielanej zgodnie z postanowieniami niniejszej karty gwarancyjnej sa opony
marki Michelin przeznaczone do samochodów osobowych, dostawczych i terenowych zwane dalej Wyrobami.
2. Gwarantem w rozumieniu niniejszej karty gwarancyjnej jest Michelin Polska S.A. z siedziba w Olsztynie,
ul. Leonharda 9, 10-454 Olsztyn.
3. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikąjacych
z niezgodności towaru z umową.
OKRES GWARANCJI
1. Gwarancja obejmuje użytkowanie Wyrobu do zużycia oryginalnego bieżnika do poziomu wskaźnika TWI*,
po osiągnięciu którego Wyrób uznany jest za zużyty.
*TWI - wskaznik dopuszczalnego zuycia rzezby bienika = 1,6 mm, umieszczony na obwodzie opony
(wystepy w rowkach bienika oznaczone na boku opony symbolem TWI), przeznaczony do wizualnej oceny
zuycia opony. Zuycie do wskaznika TWI = zuycie co najmniej w jednym miejscu na obwodzie opony.
WARUNKI ROZPATRZENIA GWARANCJI
1. Warunkami rozpatrzenia gwarancji sa:
a) wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego na formularzu opracowanym przez Gwaranta,
b) złoenie reklamacji na pismie wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym,
c) dostarczenie reklamowanego Wyrobu,
d) przedłoenie Karty Gwarancyjnej,
e) przedłoenie dowodu zakupu Wyrobu,
f) na adanie przyjmujacego reklamacje lub Gwaranta - udostepnienie pojazdu do oceny stanu
technicznego przez Gwaranta.
Wszystkie powysze warunki musza byc spełnione łacznie.
2. Wszelkie reklamacje moga byc składane w punkcie sprzeday, w którym wystawiono karte gwarancyjna
lub w punkcie sprzeday ogumienia wskazanym przez Gwaranta.
3. Reklamacje rozpatrywane sa w terminie 30 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji w sposób
okreslony w punktach 1 i 2.
4. Od decyzji Gwaranta rozstrzygajacej o uznaniu badz nie uznaniu reklamacji, nie słuy odwołanie
do Gwaranta.
5. Gwarancja nie obejmuje rekompensaty za utrate czasu, za czasowa niesprawnosc pojazdu, niewygode oraz
zwiazane ze złoeniem reklamacji niedogodnosci lub koszty.
6. W przypadku uznania reklamacji dokonuje sie wymiany Wyrobu na fabrycznie nowy. Jeeli Gwarant nie ma
moliwosci wymiany Wyrobu na taki sam fabrycznie nowy wskutek zakonczenia produkcji Wyrobu, Klient ma
prawo do otrzymania zwrotu ceny zakupu Wyrobu.
7. Złoenie reklamacji w sposób okreslony
SYTUACJE NIE OBJETE GWARANCJA
1. Niniejsza gwarancja nie sa objete jakiekolwiek Wyroby naprawiane, bez wzgledu na sposób i zakres
naprawy oraz na osobe, która naprawiała Wyrób.
2. Niniejsza gwarancja nie sa równie objete wyroby uszkodzone wskutek, miedzy innymi:
a) nieprzestrzegania wymogów eksploatacyjnych dotyczacych Wyrobów, okreslonych przez Gwaranta,
b) nieprawidłowego montau lub demontau, np. bez uycia pasty monterskiej,
c) nieprawidłowej eksploatacji Wyrobu,
d) eksploatacji niezgodnie z przeznaczeniem, np. zamontowania Wyrobu na niewłasciwej albo
uszkodzonej obreczy,
e) złego stanu technicznego pojazdu, w tym nieprawidłowej geometrii zawieszenia, wadliwej zbienosci
kół, wadliwych, uszkodzonych lub zuytych amortyzatorów, hamulców, spreyn albo innych elementów
zawieszenia,
f) uszkodzen mechanicznych: przeciec, przebic, w tym w szczególnosci spowodowanych uderzeniem
bienikiem, barkiem lub bokiem opony w przeszkode,
g) przeciaania Wyrobu i eksploatacji z niewłasciwym cisnieniem (za wysokim lub zbyt niskim),
h) nieprawidłowego przechowywania Wyrobu, w tym nie zabezpieczenia go przed działaniem ognia,
substancji racych, ropopochodnych, ozonu oraz działaniem temperatur powodujacych degradacje
gumy,
i) nieprawidłowego transportu Wyrobu przez Klienta,
j) nieprawidłowej techniki jazdy, a w szczególnosci gwałtownego hamowania, przyspieszania i jazdy
z zablokowanymi kołami,
k) wypadku drogowego,
l) umyslnego działania powodujacego uszkodzenie Wyrobu,
m) uycia Wyrobu w zawodach sportowych lub do współzawodnictwa majacego cechy współzawodnictwa
sportowego, w tym w szczególnosci amatorskich lub zawodowych wyscigów.
WYMOGI EKSPLOATACYJNE OPON NA POJEZDZIE
1. W celu prawidłowej eksploatacji Wyrobów uytkownik zobowiazany jest przestrzegac wszystkich poniszych
zasad:
a) montowac na pojezdzie opony dokładnie tego rozmiaru, nosnosci i maksymalnej predkosci jakie sa
okreslone w wymaganiach technicznych dla danego pojazdu,
b) montowac na osi pojazdu opony jednego typu (rozmiar, indeks nosnosci, symbol predkosci,
konstrukcja, rzezba bienika),
c) dla pojazdów z napedem na cztery koła montowac wszystkie opony jednego typu (rozmiar, indeks
nosnosci, symbol predkosci, konstrukcja, rzezba bienika),
d) opony po zamontowaniu na obrecz wywayc dynamicznie,
e) cisnienie w ogumieniu mierzyc nie wczesniej ni po upływie dwóch godzin od zatrzymania pojazdu,
f) eksploatowac opone, stosujac zalecane przez producenta pojazdu cisnienie wewnetrzne w oponie
w odniesieniu do obciaenia eksploatacyjnego pojazdu, (informacje te sa dostepne w punktach
sprzeday opon, katalogu producenta oraz u Przedstawicieli Techniczno-Handlowych Grupy Michelin),
g) eksploatowac Wyroby, stosujac odpowiednie do rozmiaru Wyrobu rozmiary obreczy,
h) montowac i demontowac Wyroby wyłacznie w autoryzowanych serwisach obsługi,
i) eksploatowac Wyroby z zachowaniem nominalnego obciaenia i cisnienia eksploatacyjnego i zasad
szczególnej starannosci,
j) przy wyborze i zakupie Wyrobu zasiegnac u sprzedawcy informacji o Wyrobie i sposobie jego
eksploatacji

Pole nieobowiązkowe

Nasze marki

Znajdź opony dla siebie

Oponyletnie

Oponyzimowe

Oponycałoroczne

© Copyright 2017 by ATS Andrzej Oleszkowicz. All rights reserved.